Plastic zakken

 

Promotietassen: gepersonaliseerde boetiekverpakkingen
In onze huidige samenleving heeft het imago aanzienlijk belang gekregen. Tussen zijn en verschijnen wordt alles wat we reflecteren nu weerspiegeld en gecontroleerd. Dit dictaat van uiterlijk wordt nog meer gevoeld op het gebied van kleding. Vertel me hoe je je kleedt en ik zal je vertellen wie je bent. Confectiewinkels hebben geen andere keuze dan deze trend te volgen en een imago en passende communicatie aan te nemen. Elk detail telt, zeker in het tijdperk van sociale media en telecommunicatie. De boetiektas is het meest effectieve reclamemiddel op dit gebied.

Een handtas van een luxe merk
Onmogelijk om een ​​confectiewinkel te verlaten zonder een boetiektas van kraftpapier! Daarom is de boetiektas een geweldig reclamemiddel. Hiermee kunt u uw logo op grote schaal overbrengen, waarbij u elke klant in uw winkel als reclamebureau gebruikt. U kunt afdrukken wat u maar wilt op de papieren zak, uw logo, uw winkelnaam, in elke stijl die het beste de geest van uw winkel vertegenwoordigt.

Packdiscount, de verpakkingsspecialist, beveelt de zak van kraftpapier met platte handgrepen aan. Deze papieren tas is elegant en biedt meer comfort voor de gebruiker.

De zak van kraftpapier voor uw geschenken
Elke stijl heeft zijn eigen kraftzak of cadeauzakje. In een confectiewinkel voor streetwear moet de kraftzak, om de geest van de winkel over te brengen, dynamisch, modern en origineel zijn, met een foto of een monochrome tekening. De tas kan zowel van plastic als van papier zijn.

In een kledingwinkel iets meer BCBG, wordt de winkeltas ook meer BCBG. De tas met het logo moet dus het materiaal benadrukken. Het wordt dan van karton, voor een luxe tas-aspect. De afwerking kan mat of zelfs glanzend zijn, afhankelijk van uw keuze. U kunt de handvatten vervangen door platte handvatten, maar ook door koordjes, in de kleur naar keuze.

De modewinkel van zijn kant moet zijn avant-garde in elk detail laten zien. Ecologie is inmiddels een belangrijk selectiecriterium op het gebied van confectiekleding. De modewinkel staat garant voor de herkomst van het kledingstuk en de winkeltas met het logo moet deze afbeelding weerspiegelen. Het moet origineel zijn, maar zonder concessies te doen aan ecologische problemen. Bruine kraft papieren zakken, bedrukt in donkere, of herbruikbare non-woven polypropyleen zakken zijn perfect. Maar let op, Packdiscount raadt discrete communicatie aan over herbruikbare tassen. Inderdaad, indrukken die te uitgesproken, te baldadig zijn, ontmoedigen hun eigenaren om ze opnieuw te gebruiken.

De luxe confectiewinkel moet zorg dragen voor zijn uitstraling, bij voorkeur met edele materialen. De luxe kartonnen kraft winkeltas is het meest aan te bevelen, met een logo op een elegante en verfijnde manier uitgelicht, of met gedeeltelijke of volledige vergulding indien nodig. De polyethyleen zak is absoluut niet geschikt in dit type winkel.

In een winkel die iets meer stijl verkoopt, heeft Bimbo een flitsende winkeltas nodig. In dit geval is het noodzakelijk om de felle kleuren te begunstigen, flits. De winkelzak kan zowel van papier als van plastic zijn, aangezien de stijl goedkoop is en de economisch voordelige tas in deze geest blijft.

De "casual" kledingwinkel gebruikt een promotietas in dezelfde geest, namelijk casual. De stijl is dan zowel elegant als ontspannen, wat enigszins lijkt op de geest van sportkledingboetieks. De tas heeft een high-end touch, maar niets flitsends, zonder enige vergulding. De kleuren zijn sober en passen goed bij elkaar om een ​​vleugje elegantie en goede smaak toe te voegen.

Excentrieke kleding is echter geen belediging voor de goede smaak. De ideale reclametas toont vervolgens een logo of een uitgesproken grafisch ontwerp, met gekleurde uiteinden, een origineel ontwerp dat de identiteit van de winkel bevestigt en zijn excentriciteit claimt. De materiaalkeuze, plastic of papier, is niet echt een belangrijk criterium en hangt af van je smaak.

De glamoureuze confectiewinkel moet al zijn glamourkant laten zien in zijn winkeltas. Meestal is het logo alleen al voldoende om de stijl van de winkel te claimen, zolang het maar duidelijk is en de kleurcode wordt gevolgd. De tas kan van kraftpapier of polypropyleen zijn, dit heeft geen invloed op het imago van de winkel.

Is uw winkel grunge? Dus je winkeltas moet dat ook zijn! Packdiscount adviseert u te kiezen voor een polypropyleen winkeltas. Met zijn verfrommelde, herbruikbare en regenbestendige kant is het het perfecte voorbeeld van grunge. Als uw klantenkring meer bohemien is, kunt u deze afdrukken met een matte afwerking.

Packdiscount, de verpakkingsspecialist, raadt u aan om bij tassen in de sportwinkel speciale aandacht te besteden aan afbeeldingen. Inderdaad, als het materiaal van de tas op dit gebied niet echt belangrijk is, is het visuele een van de essentiële elementen van de gepersonaliseerde opbergtas. Respect voor kleurenkaarten en hun harmonie is essentieel. Sommige winkels aarzelen niet om de namen of logo's toe te voegen van alle producten die ze op de markt brengen, voor nog meer reclame-impact.

Om in de bobo-geest te blijven, moet je je aanpassen aan deze klantenkring die zichzelf probeert te bevrijden met behoud van bepaalde codes. Plastic past absoluut niet bij de bobo-klanten, die zich grote zorgen maken over alles wat met het milieu te maken heeft. De luxe tas zal ook niet werken, omdat hij te commercieel is. De kraftzak past beter bij hen, met een sobere print en gedempte kleuren.

Vintage is makkelijker gezegd dan gedaan! Voor de retrostijl maken een papieren zak of plastic zak geen verschil. Het belangrijkste is om te zorgen voor de kwaliteit van de logo-opdruk, waarbij de kleurcodes perfect worden gerespecteerd.

Zoals je kunt zien, heeft elke winkelstijl zijn eigen specifieke kenmerken, en de winkeltas moet deze respecteren. Packdiscount begrijpt het belang van deze communicatiemiddelen en stelt al zijn expertise tot uw dienst. Voordat u uw winkelreclame-tas kiest, is het belangrijk om het marktsegment te definiëren waarin uw winkel actief is. Het is dan gemakkelijker voor u om de selectiecriteria te identificeren die u moet respecteren (materiaal van de tas, soort bedrukking, stijl die moet worden gerespecteerd). Een succesvolle boetiektas, zowel in stijl, formaat als vorm, laat uw winkel meer zien dan u zich misschien kunt voorstellen.

Desc

5 producten

Tonen als Foto-tabel Lijst
per pagina
  1. Versterkte tas met uitgesneden handvat / Plastic zakken / Retail verpakking
    Vanaf € 10,20

    Versterkte tas met uitgesneden handvat

    4 referenties
  2. Zak met uitgesneden handvatten / Plastic zakken / Retail verpakking
    Vanaf € 19,28

    Zak met uitgesneden handvatten

    2 referenties
  3. Koeltas voor 1 fles / Plastic zakken / Retail verpakking
    Vanaf € 2,50

    Koeltas voor 1 fles

    3 referenties
  4. Koeltas voor flessen Ice-Bag / Plastic zakken / Retail verpakking
    Vanaf € 2,78

    Koeltas voor flessen Ice-Bag

    2 referenties
  5. Plastic tas met stijve hengsels / Plastic zakken / Retail verpakking
    Vanaf € 131,00

    Plastic tas met stijve hengsels

    2 referenties
Desc

5 producten

Tonen als Foto-tabel Lijst
per pagina

Vous avez été invité à découvrir les produits de packdiscount !

 

Inscrivez-vous dès maintenant pour bénéficier d'une remise de 5€ sur votre première commande.

 

 

To Top